Strona główna
INFORMACJA

      W związku z rozpoczęciem prac budowlanych związanych z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Fabiankach i montażem klatki schodowej z windą, informujemy o występujących utrudnieniach. Od dnia 1 lutego 2021 r. wjazd i parking przy Urzędzie Gminy zostaje wyłączony z ruchu dla osób odwiedzających Urząd. Prosimy o korzystanie z parkingu znajdującego się przy drodze krajowej naprzeciw budynku Biblioteki i Poczty. Wejście do Urzędu Gminy będzie utworzone od tylnej strony budynku. Prosimy także o maksymalne ograniczenie wizyt w Urzędzie i załatwianie spraw drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową. Tylko w sprawach trudnych i wymagających osobistego stawiennictwa sprawy będą załatwiane na miejscu przy zachowaniu obostrzeń sanitarnych. Planowany termin zakończenia prac - 30 września 2021 r.

Za utrudnienia przepraszamy

komunikat.jpg
Od 1 do 30 września Urząd Gminy
będzie pracował w godzinach od 7.30 do 15.30, wtorek 7.30 - 16.00, piątek 7.30 - 14.00.
Prosimy o śledzenie kolejnych komunikatów.
Usuwanie folii rolniczych 2021 - nabór wniosków Utwórz PDF Drukuj
Redaktor: Waldemar Marciniak   
Dodano: 20.08.2021 r.
recycling.gif

Szanowni Rolnicy! Gmina Fabianki przegotowuje projekt, w ramach którego rolnicy będą mogli bezpłatnie przekazać odpady powstałe w wyniku działalności rolniczej, takie jak folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz opakowania typu Big Bag.

Deklaracje udziału w projekcie należy składać do 10 września 2021 r. 

 

 

Warunkiem udziału w projekcie jest złożenie: 

  • Deklaracji udziału w projekcie usuwania folii i innych odpadów rolniczych,
  • Oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną,
  • Informacji o pomocy de minimis w rolnictwie.

 

Formularze wyżej wymienionych dokumentów są udostępnione: 

  • w Urzędzie Gminy Fabianki (punkt informacyjny przy wejściu),
  • w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Fabiankach (stanowisko ds. gospodarki odpadami i windykacji),
  • do pobrania poniżej:  
 
 

 

 

Komplet wypełnionych dokumentów należy złożyć: 

  • w Urzędzie Gminy Fabianki (punkt informacyjny przy wejściu) lub
  • w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Fabiankach (stanowisko ds. gospodarki odpadami i windykacji)

  do dnia 10 września 2021 r.

Szczegółowe informacje o projekcie udzielane są pod numerem telefony: 54 231 60 06.

Projekt zostanie zgłoszony do dofinansowania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. 


Odsłon: 185
 
następny artykuł »
Menu witryny
Strona główna
O Gminie
Urząd Gminy
Rada Gminy
Zamówienia Publiczne
Jednostki organizacyjne
Sołectwa
Inwestycje i projekty
Fotogaleria
Mapa witryny
Informacje dla rolników
Czyste powietrze
RODO - dane osobowe
Deklaracja dostępności
Advertisement
 
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Ostrzeżenia meteo
 
Policja
    logo_policja.gif

 

Promocja LGD
Nie dla czadu
Advertisement
Advertisement
Advertisement
 
 
 
 
Statystyki
Wizyt wczoraj: 252
Wizyt dzisiaj: 59
Wszystkich wizyt: 1036115
Archiwum